במאמר הבא נראה לכם דוגמא להצלחה מטורפת של הגדלת התנועה אל אתר של לקוח שלנו – מתחום הרפואה והאלרגיה וכל זה בזמן תקופת הקורונה המאתגרת.
כמות הכניסות עלתה ב- 168%, השיפור בדירוג הביטויים מייד יוצג בפניכם.
ושימו לב לנתון הכי מטורף- כמות הלידים עלתה ב40% בארבעה חודשים בלבד!
מה הייתה האסטרטגיה ?
האסטרטגיה בה נקטנו על מנת לשפר את מיקומי המילים באתר התבססה בעיקר על עיבוי תוכן בעמודים המקודמים.
המשמעות היא שהתוכן יהיה מקיף מעמיק ויכיל את כל המידע אותו הגולש מעוניין לצרוך אצלנו באתר בעמוד אחד מרכזי.
לצורך כך, ערכנו מחקרי מתחרים ברמת התוכן אל מול התוכן הקיים אצלנו בעמוד.
יצרנו סעיפי תוכן נוספים לכתיבה.
הוצאנו לכתיבה מחודשת את התוכן בעמוד.
לאחר עדכון התוכן החדש שלחנו את העמוד לסריקה מחודשת בכלי מנהל האתרים והתוצאה לא איחרה לבוא.