במאמר הבא נראה לכם דוגמא להצלחה מטורפת של הגדלת התנועה אל אתר של לקוח שלנו – מתחום הרפואה והאלרגיה וכל זה בזמן תקופת הקורונה המאתגרת.

כמות הכניסות עלתה ב- 168%, השיפור בדירוג הביטויים מייד יוצג בפניכם.
ושימו לב לנתון הכי מטורף- כמות הלידים עלתה ב40% בארבעה חודשים בלבד!

ביטויים לקידום אתר
מיקומי הביטויים בתחילת הקידום
מיקומי ביטויים בקידום אורגני
מיקומי הביטויים לאחר ארבעה חודשים!!

מה הייתה האסטרטגיה ?

האסטרטגיה בה נקטנו על מנת לשפר את מיקומי המילים באתר התבססה בעיקר על עיבוי תוכן בעמודים המקודמים.
המשמעות היא שהתוכן יהיה מקיף מעמיק ויכיל את כל המידע אותו הגולש מעוניין לצרוך אצלנו באתר בעמוד אחד מרכזי.

לצורך כך, ערכנו מחקרי מתחרים ברמת התוכן אל מול התוכן הקיים אצלנו בעמוד.
יצרנו סעיפי תוכן נוספים לכתיבה.
הוצאנו לכתיבה מחודשת את התוכן בעמוד.
 לאחר עדכון התוכן החדש שלחנו את העמוד לסריקה מחודשת בכלי מנהל האתרים והתוצאה לא איחרה לבוא.

אין ספק- התוכן הוא המלך!

צילום מסך של הצמיחה בתנועה ביחס לתקופה הקודמת
צילום מסך מדדי האיכות

רוצים שנקדם לכם את האתר?