שילמת כסף טוב ובנית אתר שיציג את העסק שלכם במטרה שיביא לך עוד לקוחות ועוד הכנסה אך הגולשים לא נכנסים לאתר שלך. 
למה זה קורה? כי האתר לא מופיע בתוצאות החיפוש בגוגל במקומות הראשונים.
מה עושים כדי להופיע ? קידום אורגני

 

לקוחות שקידמנו - מקרים לדוגמא

  • פשוט לבית
  • נתן סיעוד
  • עו"ד אביבית מוסקוביץ
  • רמפה מעליות

אתר למוצרים למטבח ואביזרי נוי ודקורציה לבית.
הגרף הכתום - מדד כניסות שנת 2018 מול גרף כחול מדד כניסות שנת 2019. עלייה משמעותית של 263% בכמות המבקרים באתר.

 

אתר של חברת סיעוד מובילה.
המספרים האלו הם חלק ממדדי איכות שגוגל בודק באופן סדיר יומיומי.
ניתן לראות גידול של 34% בממומצע בכמות המבקרים והביקורים בין השנים 2018 ל- 2019.

טבלה זו משקפת את המיקומים שאתר הלקוחה הגיע בביטויים שבחרנו לקדם.

 

אתר של חברת מעלונים למדרגות. עלייה של 270% בכמות כניסות הגולשים לאתר בין השנים 2018 ל- 2019

קידום אורגני - הדרך הנכונה להצלחה

  • קידום אורגני = להביא תנועת גולשים לאתר ע"י קידום האתר למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש ללא צורך בתשלום ישיר לגוגל.

    חברת גוגל הפכה להיות הסמכות הקובעת בכל מה שקשור לחיפוש אתרים ונושאים ברשת האינטרנט.
    גוגל הוא מנוע חיפוש שמאנדקס (סורק ומבקר) את כל האתרים שנותנים לו הרשאה לעשות זאת.
    על פי מאות פרמטרים האלגוריתם של גוגל קובע את המיקומים לכל אתר ואתר.
    בקידום אתרים אורגני בעצם מסדרים את האתר שלכם כך שיפעל נכון על פי מאות הפרמטרים שגוגל מציב כדי להיות במקומות הראשונים ולהגדיל את הכניסות לאתר. 

    בישראל, 98% מכלל הגולשים מחפשים את מבוקשם במנוע החיפוש של גוגל
    לרוב הגולשים דף הבית הוא גוגל.
    גם הדפדפן (התכנה עמה אנחנו גולשים ברשת) המועדף בישראל הוא "כרום" שגם הוא של… גוגל.
     

  • כל ביטוי (מילת מפתח) מניב תוצאות שונות ולכל ביטוי מאות, אלפי, ועשרות אלפי מתחרים 
    בהתאם לתחום שבו הביטוי עוסק.
    בקידום אורגני אנחנו מבצעים מחקר מילים וביטויים שבו אנחנו "מפרקים" את התחום לגורמים מבחינת הביטויים האפשריים שגולשים מחפשים ומתוך כל הביטויים אנו בוחרים את הביטויים הנכונים ביותר שאיתם נגיע לכמה שיותר פעמים לדף הראשון דרך כמה שיותר ביטויים וכך נגיע לכמה שיותר אנשים שמחפשים אתכם בגוגל.

קידום אורגני הוא תרכובת של הרבה פעולות שמתבצעות במקביל. כשכל הפעולות מתבצעות באופן נכון הקידום מתחיל לצבור תאוצה.
הקידום האורגני מתרכז בשתי חזיתות עבודה:
on site: פעולות שמתבצעות בתוך האתר שלכם. 
* הוספה, שינוי ושיפור של התוכן באתר על פי מחקרים.
* הוספה ושיפור תגיות (תגיות כורות, תיאור ועוד).
* שיפור קוד למהירות טעינת אתר.
* תמונות (שיפור והתאמה). 
* יצירת קישורים פנימיים והיררכיית אתר כאן….

off site: פעולות שמתבצעות ברחבי הרשת.
הפעילות שמחוץ לאתר מטרתה חשיפת אתרכם ברחבי הרשת וביסוסו כמתמחה ומוביל בתחום עיסוקו.
בין הפעולות שמתבצעות:
* יצירת קישורים חיצוניים – קישורים שנמצאים באתרים שונים ומפנים לאתר שלכם.
* מעורבות בפורומים ורשתות חברתיות.
* מעקב אחר ביטויים שקשורים לתחום שלכם.
* פתיחה ותפעול של "גוגל העסק שלי"  ועוד…

בנוסף, בסוף כל חודש יישלח אליכם דו"ח חודשי המסכם את הנתונים, פעולות שבוצעו ונקודות שיש לבצע לחודש הבא כדי להמשיך ולהתקדם.

  • עלייה במיקומים בתוצאות החיפוש בגוגל אורגני בביטויים שונים ומגוונים.
  • גידול בכמות הכניסות לאתר בכל חודש.
  • גידול בכמות הלידים המגיעים דרך האתר.
  • חיזוק המותג ברשת כמותג מוביל בתחומו.

זהו צעד קטן בשבילך, צעד גדול לעסק שלך

תמהיל נכון של בניית אתר חדש או שדרוג אתר קיים יחד עם קידום אורגני
ושירותים משלימים יביאו את העסק שלך לגבהים חדשים שלא הכרת