כדי לקדם את העסק שלכם להצלחה ולשפר את המכירות באתר האינטרנט מומלץ להשתמש בתהליך CRO - הנקרא בעברית: שיפור יחסי המרה. תהליך זה מיועד לממש את מלוא הפוטנציאל השיווקי באתר ע"י ניתוח הפעילות העסקית בו, שיפור חווית המשתמש לגולשים ומיקסום הדרך בה ממירים גולש המבקר באתר לגולש המבצע פעולת קנייה. מטרתו של תהליך ה- CRO היא לא הגדלת התנועה באתר, אלא הקטנת מספר הגולשים העוזבים את האתר ללא ביצוע פעולה עסקית בו.
ה SEO עדיין חי ובועט. וכמו כל תחום חזק בכל נישה שהיא, גם אנשי ה- SEO נפגשים אחת לתקופה לעדכונים וחדשות מהתחום. ולומדים ומלמדים האחד את השני. בכנס נתנו את משנתם אנשי ה SEO הגדולים ביותר בארץ, באמצעות סדנאות והרצאות מרתקות על התחום. אז כמו כל חברת SEO מובילה בארץ, גם אנחנו דאגנו לשלוח ייצוג לכנס,
קייס סטאדי : איך הגדלנו את התנועה באתר לקוח שלנו ב 168% תוך ארבעה חודשים. צפו במיקומי הביטויים שהצלחנו להשיג עבורו, במדדי האיכות שהשתפרו פלאים, למדו באיזו אסטרטגייה השתמשנו לצורך כך. והכי חשוב- איך זה בא לידי ביטוי בכמות הלידים שהוא מקבל?
כמו בכל דבר- גם בתחום קידום האתרים קיימות גישות שונות. אבל, ישנה הסכמה כוללת אצל כל המומחים בתחום, כי פרופיל קישורים איכותי משפיע ישירות על הקידום האורגני של האתר בגוגל. אז מהם הקישורים? אילו סוגי קישורים קיימים? ומדוע הקישורים חשובים כל כך לקידום אתרים? כל זאת ועוד במאמר הבא:
החלטתם לבנות לעצמכם אתר? מעולה! החשיבה השיווקית שלכם טובה ואתם מבינים שהשוק הולך ונהיה יותר ויותר דיגיטלי. בחרתם לכם חברה לבניית אתרים והתחלתם לחשוב על עיצוב, על התוכן והתמונות שיופיעו באתר ואולי גם התחלתם לדמיין את הווידג'טים המיוחדים שיהיו באתר שלכם כמו פופאפים ולחצנים שיובילו לתכתובת וואטסאפ של הגולשים אתכם וכפתור שיאפשר להם לתת לכם לייק בדף הפייסבוק. כל הכבוד על המחשבה- רק אל תשכחו לחשוב גם על גוגל.
ניוזלטר WAVSEO- כאן תוכלי להתעדכן בכל מה שקורא אצלנו בוייב דיגיטל ומחלקת ה SEO בפרט.
לעתים אנו חווים תנודה גדולה במיקומים. זה יכול להיות בגלל מספר גורמים, נפילה בשרת האחסון, פריצה לאתר, ועוד… בחלק מהפעמים זה בכלל לא תלוי באתר ובסביבת התמיכה שלו אלא בעדכונים של גוגל עצמו.
כדי שהשיחה עם המקדם לא תרגיש כמו סינית - בואו ונכיר כמה מושגים בקידום האורגני שכאשר תדברו עם המקדם שלכם תדעו על מה הוא מדבר ותוכלו לדבר איתו בחזרה
בקידום האורגני (וגם בקידום הממומן) מחקר מילות מפתח הוא השלב הראשון והחשוב ביותר. לנסות לקדם אתר מבלי לבצע מחקר מילות מפתח שווה ערך לניסיון למצוא אוצר ללא מפה.
מערכת לידים היא מערכת שבעזרתה אנחנו אוספים, מנטרים ובודקים את כל הלידים שמגיעים ללקוחותינו וגם להם יש את היכולת לראות ולנהל את המערכת.
בכל חודש כלל לקוחותינו מקבלים למייל דו"ח סיכום חודש שבו נתונים רבים שחשוב לנו לשקף. במאמר הזה נסביר בנתוני לקוח אמתיים מהם המדדים וכיצד לקרוא אותם נכו
בעלי אתרים רבים שמתעניינים בקידום אורגני שואלים שאלות מאוד נכונות שחשוב לשאול' אספנו את השאלות שאולי רציתם לשאול וגם כאלו שלא ידעתם איך לשאול או אם צריך.